Translate

Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2008

Νομοσχέδιο Ειδικής Αγωγής: ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΨΕΜΜΑΤΑ

Ένα εδιαφέρον κείμενο απο την Κα Βενέττα Λαμπροπούλου, Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών
Πρόεδρος του Ινστιτούτου για τα Δικαιώματα των Παιδιών και Νέων με Ειδικές Ανάγκες
που μιλά για ένα αναχρονιστικό και πρόχειρο νομοσχέδιο το οποίο:
  • Επικαλείται τους Θεμελιώδεις Κανόνες των Ηνωμένων Εθνών για την εξίσωση των ευκαιριών για τα άτομα με αναπηρία, καθώς και άλλες διακηρύξεις και αρχές διεθνών οργανισμών, όμως στην ουσία του καμία απο αυτές τις αρχές δεν εφαρμόζει.
  • Μιλά για έγκαιρη παρέμβαση και δια βίου εκπαίδευση,αλλά δεν προβλέπει την παροχή τέτοιων προγραμμάτων και οι διορισμοί σε ειδικότητες που γίνονται για την δια βίου εκπαίδευση δεν έχουν καμία σχέση με την Ειδηκή Αγωγή.
  • "Αντικαθιστά τα νεοσύστατα και με καθαρά εκπαιδευτικό προσανατολισμό, Κέντρα Διάγνωσης Αξιολόγησης και Υποστήριξης με τα ιατρικού προσανατολισμού Κέντρα Διάγνωσης Διαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης και αυξάνει τη γραφειοκρατία επιβάλλοντας τους την υποχρεωτική διάγνωση κάθε παιδιού.."
  • "Αφαιρεί από τους γονείς των παιδιών με ειδικές ανάγκες το δικαίωμα που είχαν ως τώρα και που έχουν όλοι οι άλλοι γονείς, να επιλέγουν αυτοί το σχολείο και το πρόγραμμα που θα ακολουθήσουν τα παιδιά τους."
Διαβάστε περισσότερα εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Προβολές

Εκπαιδευτική τηλεόραση και Νοηματική!

Η Εκπαιδευτική τηλεόραση εν μέσω κορωνοϊού αναμεταδίδει καθημερινά, στις 10.00 το πρωί,  μαθήματα για τα παιδιά του δημοτικού. Παράλληλα,...

Δημοφιλείς Αναρτήσεις

Αναγνώστες